احتمال جدایی چند بازیکن گرانقیمت استقلال در جابجایی زمستانی

به گزارش بانیما، باشگاه استقلال برای کاهش هزینه های خود سیاست عجیبی را در پیش گرفته است.

احتمال جدایی چند بازیکن گرانقیمت استقلال در جابجایی زمستانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل قبل و زمانی که استقلالی ها قصد داشتند برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر نمایند، احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه قراردادهای نجومی با تعدادی از بازیکنان این تیم منعقد کرد که این موضوع حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.

با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل، بازیکنان استقلال تنها 10 درصد از قراردادهای خود را دریافت نموده اند، در واقع با توجه به مبلغ قرارداد بالای بازیکنان استقلال باشگاه توان پرداخت بیشتر از این مبلغ را ندارد و این موضوع به مسئله ای عظیم در اردوگاه آبی ها تبدیل شده است.

باشگاه استقلال برای حل این مشکل تصمیم عجیبی گرفته است، جایی که پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد مدیران باشگاه تصمیم دارند برای کاهش هزینه ها رضایتنامه 2 یا 3 بازیکنی که با این باشگاه قرارداد نجومی داشتند را صادر نمایند.

در این بین گفته می گردد چون فرشید باقری قرارداد بسیا بالایی با استقلال دارد، یکی از بازیکنانی است که جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی شده و ممکن است یک یا دو بازیکن دیگر هم که شرایط مشابه با باقری دارند در نیم فصل به تیم دیگری منتقل شوند.

البته در این بین قرار است محمود فکری در خصوص بازیکنانی که قرار است در نیم فصل دوم از استقلال جدا شوند تصمیم گیری کند و همه چیز با نظر او خواهد بود.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14368

به "احتمال جدایی چند بازیکن گرانقیمت استقلال در جابجایی زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی چند بازیکن گرانقیمت استقلال در جابجایی زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید