ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست، فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- ادینسون کاوانی مهاجم تیم ملی اروگوئه با امضای قراردادی راهی منچستریونایتد شد.

ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست، فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، ادینسون کاوانی در انتقالی آزاد به منچستریونایتد پیوست. کاوانی 33 ساله پس از بازی کردن برای دانوبیو، پالرمو، ناپولی و پاری سن ژرمن، دوران جدیدی را در اولدترافورد شروع می نماید. کاوانی که ارزش آن در ترنسفر مارکت 18 میلیون پوند برآورد می شود، پس از دونی فن ده بیک، الکس تلس و آماد ترائوره چهارمین خرید شیاطین سرخ در این پنجره جابجایی نام می گیرد. قرارداد ادینسون کاوانی با منچستریونایتد یک ساله است و قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را نیز دارا است.

- الکس تلس با قراردادی چهار ساله که می تواند برای سال پنجم هم تمدید شود به منچستریونایتد پیوست. این مدافع چپ برزیلی در انتقالی 18 میلیون یورویی به شیاطین سرخ ملحق شده است. منچستریونایتد پس از چندین روز مذاکره پر فشار با پورتو، بالاخره توافق طرف مقابل را جلب کرد و این بازیکن شب گذشته آزمایش های پزشکی تیم جدیدش را پشت سر گذاشت. طرفداران یونایتد پس از نمایش های ضعیف لوک شاو در پیراهن این تیم، از این انتقال استقبال می نمایند.

- پس از ماه ها مذاکره خاتمه کریس اسمالینگ به آاس رم بازگشت. با وجود یک دقیقه دیر ثبت شدن مدارک او در سازمان لیگ سری آ، فدراسیون فوتبال ایتالیا با این انتقال موافقت کرد. کریس اسمالینگ، مدافع 30 ساله منچستریونایتد که فصل گذشته به صورت قرضی در آاس رم بازی کرد، در انتقالی دائمی به این تیم بازگشت.

آاس رم خاتمه نظر منچستریونایتد را جلب کرد و کریس اسمالینگ را به خدمت گرفت. با تایید باشگاه رم؛ کریس اسمالینگ در انتقالی دائمی به ترکیب جالوروسی برمی شود. رقم انتقال او 15 میلیون یورو است و 5 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. کریس اسمالینگ قراردادی سه ساله با دستمزد 3 میلیون یورو در هر فصل با رم امضا نموده است. اسمالینگ پس از دائمی شدن قراردادش با رم گفت: چیزی در زندگی آسان به دست نمی آید. ذهن و قلب من در رم بود. خوشحالم که دوباره یکی از شما هستم. زنده باد رم.

- توماس پارتی هافبک 27 ساله غنایی اتلتیکو مادرید به زودی شاگرد میکل آرتتا در آرسنال می شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، آرسنال که ساعاتی پیش برای فعال سازی بند فسخ 50 میلیون یورویی قرارداد توماس پارتی با اتلتیکو مادرید اقدام نموده بود، این رقم را رسما پرداخت نموده و این مسئله به تایید لالیگا رسیده است. لالیگا به اتلتیکو مادرید اطلاع داده که بند فسخ توماس پارتی فعال شده است. پارتی هم اکنون در لندن حضور دارد تا پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی آرسنال، قرارداد پنج ساله اش تا سال 2025 را با این باشگاه امضا کند. اتلتیکو مادرید نیز به زودی انتقال لوکاس توریرا از آرسنال را رسمی می نماید.

- فدریکو کیه زا وینگر و وینگ بک 22 ساله ایتالیایی فیورنتینا که مدت ها مورد توجه عظیم ترین تیم های ایتالیا بود، بالاخره راهی یوونتوس شد. با تایید وب سایت فیورنتینا، فدریکو کیه زا در انتقال قرضی دو ساله همراه با حق خرید اجباری به یوونتوس پیوسته است. فیورنتینا صحبتی در مورد رقم انتقال ننموده اما خبرنگاران مطرح اسکای ایتالیا از جمله فابریتزیو رومانو و جانلوکا دی مارتزیو رقم انتقال را مجموعا 50 میلیون یورو ذکر نموده اند. انتظار می رود طی دقایق آینده، یوونتوس نیز در بیانیه ای جزییات کامل انتقال فدریکو کیه زا را منتشر کند. با جدایی ماتیا دی شیلیو و داگلاس کاستا از یوونتوس و ورود فدریکو کیه زا، پرونده جابجایی تابستانی 2020 یوونتوس بسته شد.

- بونا سار مدافع فرانسوی مارسی راهی بایرن مونیخ شد. بونا سار مدافع راست 28 ساله فرانسوی از مارسی به بایرن مونیخ پیوست تا بنجامین پاوار را به چالش بکشد. با تایید وب سایت بایرن مونیخ، بونا سار مدافع راست المپیک مارسی با امضای قراردادی چهار ساله تا سال 2024 به بایرن مونیخ پیوست. بایرن مونیخ برای این انتقال 9 میلیون یورو به المپیک مارسی پرداخت نموده است. بونا سار پس از مارک روکا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و داگلاس کاستا، چهارمین خرید بایرن مونیخ در دو روز پایانی جابجایی بود و با این خرید پرونده جابجایی تابستانی بایرن مونیخ بسته شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12198

به "ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست، فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست، فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید