ارسال لیست اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی جهت واکسیناسیون کرونایی

به گزارش بانیما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال لیست اعضای خانه مطبوعات استان جهت واکسیناسیون کرونایی خبر داد.

ارسال لیست اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی جهت واکسیناسیون کرونایی

مرتضی شفیعی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه اخیر هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان، راهکارهای پیگیری واکسیناسیون اصحاب رسانه استان طرح و بررسی شد و بر این اساس مقرر شد تا با هماهنگی نهادهای بالادستی، لیست تمامی اعضای خانه مطبوعات استان جهت تجویز واکسن کرونا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شود.

وی افزود: هم چنین در این جلسه مصوب شد که در صورت اعمال محدودیت در تعداد واکسن اختصاص یافته، اولویت با اعضای 40 سال به بالا بوده و در صورت وجود ظرفیت، به ترتیب اعضای 35 و 30 سال به بالا معرفی شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم تمامی فعالان رسانه ای استان، با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های کادر پزشکی و درمانی، بیش از پیش در حفظ سلامتی خود کوشا باشند.

گفتنی است، بخش عمده ای از خبرنگاران به دلیل شرایط خاص عضویت خانه مطبوعات، نتوانسته اند عضو این تشکیلات شوند و امیدواریم در برخورداری از امکانات عمومی حقوق این افراد هم مد نظر قرار بگیرد.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16797

به "ارسال لیست اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی جهت واکسیناسیون کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال لیست اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی جهت واکسیناسیون کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید