افتتاح 9 اقامتگاه بوم گردی در سمنان تا سرانجام سال 99

به گزارش بانیما، سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع سمنان از افتتاح 9 اقامتگاه بوم گردی تا خاتمه سال 99 اطلاع داد.

افتتاح 9 اقامتگاه بوم گردی در سمنان تا سرانجام سال 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان، محمد طاهریان امروز سه شنبه 30 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: اقامتگاه های بوم گردی، مراکزی هستند که در محیط های طبیعی با رعایت بالاترین سطح ضوابط زیست محیطی و به شکلی سازگار با معماری بومی و سیمای طبیعی منطقه ساخته شده و ضمن حداکثر تعامل با جامعه محلی، زمینه حضور و اقامت طبیعت گردان و گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده در محیط های طبیعی فراهم می آورند.

او گفت: این اقامتگاه ها با حجم سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی می شوند و با افتتاح این اقامتگاه ها برای 20 نفر فرصت شغلی ایجاد می گردد.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع سمنان توضیح داد: ساکنین بومی مناطق مختلف که تمایل به بهره برداری از منازل شخصی با استانداردهای اقامتگاه های بوم گردی را دارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان ادارهای تابعه شهرستان ها مراجعه نمایند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9676

به "افتتاح 9 اقامتگاه بوم گردی در سمنان تا سرانجام سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 9 اقامتگاه بوم گردی در سمنان تا سرانجام سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید