افشای یک فایل صوتی از خواهر ترامپ که واشنگتن پست منتشر کرد

به گزارش بانیما، ایسنا نوشت: خواهر عظیم تر رئیس جمهور آمریکا در یک فایل صوتی که به صورت مخفیانه ضبط شده و به دست روزنامه واشنگتن پست رسیده تاکید نموده که برادرش هیچ اصولی ندارد.

افشای یک فایل صوتی از خواهر ترامپ که واشنگتن پست منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 2018 میلادی گفته بود که ماریان ترامپ بری، خواهر عظیم ترش که قبلا به عنوان یک قاضی فدرال در نیویورک خدمت نموده بود باید در بحبوحه موج آوارگان و پناهجویانی که وارد آمریکا می شوند، در مرز مستقر گردد.

ماریان ترامپ بری که در حال حاضر قاضی بازنشسته دادگاه تجدیدنظر است، در یک فایل صوتی که به صورت مخفیانه توسط برادرزاده اش مری ترامپ ضبط شده درباره اظهارات برادرش گله نموده و از اقدامات وی در کاخ سفید انتقاد کرد.

در آن موقع دولت ترامپ سیاست اجرای مهاجرت تحمل صفر را اعمال کرد که تاکید داشت هر مهاجری که بدون مجوز از مرز عبور کند از جمله افرادی که به دنبال پناهندگی هستند، توسط وزارت دادگستری تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند. اگر این مهاجران به همراه فرزندانشان از مرز آمریکا عبور نمایند، بچه ها از والدین شان گرفته شده و به وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا تحویل داده می شوند.

ظاهرا بری در این فایل صوتی گفته است: تمام آنچه که دونالد ترامپ می خواهد انجام دهد این است که رضایت پایگاه خود (جمهوری خواستار) را جلب کند. او هیچ اصولی ندارد. هیچی. و پایگاه او، اگر شما یک فرد دیندار و با ایمان باشید می خواهید به مردم یاری کنید نه اینکه چنین کاری انجام دهید.

مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا اخیرا کتابی تحت عنوان بیش از اندازه و همواره ناکافی: چطور خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را به وجود آورد منتشر کرد و در آن به ارائه جزئیاتی درباره خانواده ترامپ، شخصیت دونالد ترامپ و چگونگی تبدیل شدن او به فردی که امروز سلامت و امنیت مالی و اجتماعی جهان را تهدید می نماید، پرداخته است.

ماریان ترامپ بری در ادامه می گوید: اگر دونالد ترامپ فکر می نماید که من باید متحدش در مرز باشم، پس نظرات مرا درباره مهاجرت مطالعه ننموده است. او به طور کلی اهل خواندن و مطالعه نیست. من با کاری که آنها با بچه ها در مرز انجام می دهند، مخالفم و یکبار از قاضی دیگری به خاطر عدم برخورد محترمانه با یک پناهجو انتقاد کردم.

بری در این فایل صوتی همچنین ناامیدی و ناراحتی خود را نسبت به رفتارهای برادرش ابراز کرد.

وی گفت: وای خدای من، امان از توییت ها و دروغگویی های دونالد ترامپ. از تحریف داستان ها و مسائل، عدم آمادگی و دروغگویی های او چی بگویم؟ این عدم صداقت و یک ظلم است. دونالد ظالم است.

مری ترامپ تنها عضو خانواده ترامپ است که علنا از رئیس جمهور آمریکا انتقاد نموده است.

بری در این فایل صوتی دونالد ترامپ را به عنوان یک بچه بداخلاق و لوس توصیف کرد و گفت: من تکالیف و مشق ها دونالد را انجام می دادم و او را به نیویورک بردم و کوشش کردم تا او را در کالج ثبت نام کنم.

وی افزود: او دو سال به دانشگاه فوردهام رفت و سپس وارد دانشگاه پنسیلوانیا شد چرا که کسی را داشت که به جای او امتحان می داد.

این در حالی است که دونالد ترامپ در بیانیه ای این فایل صوتی را رد کرد و گفت که دلش برای برادرش رابرت ترامپ که هفته گذشته فوت کرد تنگ شده است.

وی گفت: دلم برای برادرم تنگ شده است و به خدمت به مردم آمریکا ادامه خواهم داد. نمی توان نظر همه را جلب کرد اما نتایج تعیین است. کشور ما به زودی قوی تر از قبل خواهد شد.

310 310

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11534

به "افشای یک فایل صوتی از خواهر ترامپ که واشنگتن پست منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای یک فایل صوتی از خواهر ترامپ که واشنگتن پست منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید