آنالیز عملکرد مخابرات در یک سال اخیر؛ حذف قبوض کاغذی چه سودی برای مخابرات داشت؟

به گزارش وبلاگ آکادمی، سید مجید صدری، به وسیله برنامه زنده اینستاگرامی در صفحه شخصی اش، گزارشی از عملکرد یکساله این شرکت را بیان نمود.

آنالیز عملکرد مخابرات در یک سال اخیر؛ حذف قبوض کاغذی چه سودی برای مخابرات داشت؟

به گزارش خبرنگار ، با توجه برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران در روز نهم تیرماه، سید مجید صدری، مدیرعامل این شرکت با برگزاری برنامه زنده اینستاگرامی در صفحه شخصی اش اقدام به ارائه گزارشی در ارتباط با عملنمودهای یکساله شرکت مخابرات نموده و موارد بسکمک را با این عنوان در این برنامه بیان نمود.

صدری با بیان اینکه علیرغم وجود کوشش های بسیار در یک سال اخیر در جهت توسعه لایه های مختلف، همچنان در بسکمک از موارد با کاستی هایی روبرو هستیم، افزود: در این مدت بیشتر توجه خود را بر روی شرکت های تولیدی داخلی و خدمات دهی در زمان قبل و بعد از فروش محصولات و ارائه خدمات گذاشته ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین از وضع قوانین جدید و ایجاد امتیازهای متفاوت برای کارکنان و بازنشستگان این شرکت در زمینه های مختلف مالی و جایگاهی در یک سال گذشته خبر داده و در ارتباط با ایثارگران مشغول به کار یا بازنشسته نیز امتیازاتی را مطرح کرد.

با توجه به اینکه بسکمک از روستاهای کشور با مشکل نبود اینترنت یا عدم پشتیبانی از سرویس های اینترنتی به طور کامل روبرو هستند، صدری در این باره گفت: شبکه های ضعیف روستایی به انواع با کیفیت تر و پایدارتر تبدیل شده و تعداد روستاهایی که با قطعی روبرو بودند از دو هزار مورد به کمتر از 100 مورد رسیده و امیدواریم این تعداد در امسال به صفر نیز برسد.

توسعه اینترنت VDSL و FTTH ، توسعه 900 هزار پورت تلفن، افزایش پهنای باند اینترنت، استفاده صد در صدی از توان داخلی کشور و حذف کلیه مشاوران خارجی و پرداخت بخشی از بدهی ها به دولت، تعداد محدودی از مواردی بودند که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به عنوان دستاوردهای یکساله این شرکت از آن ها یاد کرد.

او همچنین در حوزه مشتریان نیز حذف قبوض کاغذی که سال گذشته رسما در سراسر کشور اجرا شد را اتفاقی عظیم دانست که بسکمک از هزینه های اضافی را از بین برده و چیزی حدود 100 ملیارد تومان کاهش هزینه را در زمینه مالی برای شرکت مخابرات رقم زده است. در ادامه آنالیز تغییر در زمینه خدمات دهی به مشتریان، ایجاد شرایطی که مشترکین بدون مراجعه حضوری بتوانند انواع امور خود را پیش ببرند نیز از مواردی بود که صدری در این لایو مطرح کرد.

در آخر نیز او با تعدادی از کارمندان شرکت مخابرات که قصد صحبت با او را داشتند ارتباط تصویری برقرار نموده و پس از بیان مسائل از سوی کارکنان، صدری وعده داد حتما به طور جدی به مسائل بیان شده رسیدگی خواهد نمود. او همچنین از وزارت ارتباطات و دیگر سازمان هایی که در موفقیت های اخیر مخابرات نقش داشته و این شرکت را کمک نموده بودند نیز تقدیر و تشکر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز عملکرد مخابرات در یک سال اخیر؛ حذف قبوض کاغذی چه سودی برای مخابرات داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عملکرد مخابرات در یک سال اخیر؛ حذف قبوض کاغذی چه سودی برای مخابرات داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید