بستری 70 بیمار نو حاد تنفسی مبتلا به کرونا در کاشان

به گزارش بانیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری 70 بیمارجدید حاد تنفسی مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

بستری 70 بیمار نو حاد تنفسی مبتلا به کرونا در کاشان

به گزارش از ، سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه 244 هزار و 164 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز گفت: 15 هزار و 709 بیمار حاد تنفسی هم از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با اشاره به بستری شدن 70 بیمار نو حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته ادامه داد: 53 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و 17 بیمار هم در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در کاشان در شبانه روز گذشته یک و حداکثر سن آن ها 90 سال بوده است، ابراز داشت: طی 24 ساعت گذشته 67 بیمار نو به شکل موقت بستری شده اند که 61 مورد در کاشان و 6 مورد در آران وبیدگل بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 731 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، توضیح داد: 591 مورد از این تعداد در بیمارستان های کاشان و 140 نفر هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری 75 بیمار نو مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان اطلاع داد و بیان داشت: 67 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و هشت نفر هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان نمود: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته دو آقای 60 و 79 ساله و یک خانم 70 ساله بر اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای 368 نفر به کرونا در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تا به امروز به 44 هزار و 611 مورد افزایش یافت.

م

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17176

به "بستری 70 بیمار نو حاد تنفسی مبتلا به کرونا در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 70 بیمار نو حاد تنفسی مبتلا به کرونا در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید