تعویق برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی در مازندران

به گزارش بانیما، خبرنگاران/مازندران رییس دانشگاه ادیب مازندران از تعویق برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در این استان اطلاع داد.

تعویق برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی در مازندران

دکتر عباسعلی بهاری اردشیری در گفت وگو با خبرنگاران از تعویق اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در این استان اطلاع داد و اظهار کرد: مشارکت بی بدیل جامعه دانشگاهی مجموعه کنفرانس را بر آن داشت تا تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این رویداد بین المللی در مازندران بکار گیرد.

وی توضیح داد: مقدمات کنفرانس از 16 بهمن ماه قبل شروع شد و تمامی فعالیت ها طبق جدول زمانی درحال انجام است.

رییس دانشگاه ادیب مازندران اظهار داشت: بالغ بر 7 کارگاه تخصصی و کاربردی برای آموزش جامعه دانشگاهی برنامه ریزی شد، بلیط، ویزا و هتل میهمانان خارجی تامین شده است و سایر فعالیت ها از جمله آماده سازی محل برگزاری کنفرانس، تهیه پکیج، گواهینامه ها و تقدیرنامه ها تامین و تمامی بخش های مربوطه از طرف موسسه آموزش عالی ادیب مازندران و مرکز علمی تقدیس (SCT) آماده برگزاری است.

بهاری اردشیری گفت: هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست بنابراین بدلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تماس ها و پیغام های جامعه دانشگاهی، کنفرانس به زمان دیگری موکول می گردد.

وی یادآور شد: زمان جدید برگزاری کنفرانس بین المللی با توجه به ارزیابی شرایط در سایت https://www.confima.ir/ اعلام خواهد شد.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7665

به "تعویق برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید