تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما

به گزارش بانیما، خبرنگاران/خوزستان سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: به دلیل افزایش دما در روزهای آینده و رکوردهایی که به صورت مداوم در مصرف برق در حال تکرار شدن است، تنها راه چاره پایدار نگه داشتن شبکه برق در روزهای آینده، همراهی مردم و مدیریت مصرف برق توسط مردم است.

تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما

کیومرث زمانی با اشاره به انجام اقداماتی به منظور مدیریت تامین برق در استان خوزستان از یکی دو ماه پیش اظهار کرد: در این راستا حدود 800 مگاوات به برق تولیدی خارج از شبکه خوزستان اضافه نموده شد که این موضوع، یکی از دلایل نبود خاموشی در این مدت است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: به دلیل افزایش دما در روزهای آینده و رکوردهایی که به صورت مداوم در مصرف برق در حال تکرار شدن است، تنها راه حل پایدار نگه داشتن شبکه برق در روزهای آینده، همراهی مردم و مدیریت مصرف برق توسط مردم است.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور با بیان اینکه تمام راه حلها با همه ظرفیت برای مدیریت مصرف استفاده شده است، گفت: ماکزیمم همکاری بخش صنعت را جلب نموده ایم و در یک تا یک و نیم ماه گذشته مصرف صنعت حدود 1200 تا 1300 مگاوات کاهش داده شده است. ساعات فعالیت ادارات را نیز تا 12:30 در نظر گرفتیم و در بعضی روزها نیز ادارات کاملا تعطیل شدند.

زمانی اضافه نمود: تا صبح روز چهارشنبه (9 تیرماه) در استان خوزستان 7 هزار و 30 دستگاه استخراج رمزارز جمع آوری شده بود که تا عصر چهارشنبه این عدد به 7 هزار و 80 دستگاه رسید.

وی گفت: شبانه روز در کوشش هستیم تا هر جا چنین فعالیتی در حال اجرا است، با پلیس امنیت و پلیس مالی نسبت به جمع آوری دستگاه ها اقدام کنیم.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: علاوه بر جریمه بسیار سنگین، جنبه های عمومی جرم نیز برای فرد خاطی در نظر گرفته می گردد. اگر کسی چنین فعالیتی را گزارش کند نیز تا سقف 20 میلیون تومان پاداش دریافت خواهد نمود.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16266

به "تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید