تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی ایران با 15 قایقران زن و مرد در بندر انزلی شروع شد.

تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام مردان عصر سه شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی در تالاب انزلی به خبرنگاران، گفت: این اولین اردوی تیم ملی پس از تعطیلی اردوها به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

ایرج اقلیمی افزود: آخرین اردوی تیم ملی در اسفندماه سال گذشته در تهران برگزار شده بود و پس از آن قایقرانان به دلیل شرایط موجود در شهرهای خود و زیر نظر مربیانشان تمرین می کردند.

وی ادامه داد: این اردو جهت آمادگی قایقرانان برای حضور مقتدرانه در رقابت های انتخابی المپیک در اسفندماه امسال در تایلند برگزار شده و تمام تلاشمان این است که بچه ها سهمیه المپیک را از آن خود نمایند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام با بیان اینکه رقابت های انتخابی المپیک در 12 ماده کایاک و کانو برای آقایان و بانوان برگزار می گردد، تاکید نمود: با وجود اینکه شرایط کرونایی تأثیر خود را بر تمرینات و میزان آمادگی قایقرانان گذاشته اما بچه ها انگیزه خوبی برای حضور در این رقابت ها و کسب سهمیه المپیک برای کشور دارند.

اقلیمی همچنین افزود: ورزشکاران حاضر در این اردو در رقابت های قهرمانی کشوری قایقرانی مهرماه امسال و توسط کمیته فنی فدراسیون انتخاب شده و به این اردو راه یافته اند.

قایقرانان را به بالاترین سطح آمادگی می رسانیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان نیز در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: این اردو برای اولین بار پس از بحران شیوع کرونا و با حضور هشت قایقران زن در انزلی برگزار می گردد.

مهسا مجللی افزود: تمام تلاشمان بر این است که بانوان قایقران به بالاترین سطح آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک در رقابت های تایلند برسند.

وی ادامه داد: بانوان قایقران در چهار ماده، کایاک تک نفره 200 متر، کایاک تک نفره 500 متر، کانوی تک نفره 200 متر و کانوی دو نفره 500 متر در رقابت های انتخابی المپیک حضور داشته و می توانند در این مواد ورزشی برای تیم ملی ایران سهمیه کسب نمایند.

مجللی با اظهار رضایت از شرایط آمادگی افراد حاضر در این اردو، تاکید نمود: با توجه به اینکه قبل از برگزاری این اردو با ورزشکاران و مربیانشان در ارتباط و تعامل بودیم، بخشی از تمرینات با هماهنگی ما انجام می شد و در حال حاضر هم از سطح آمادگی خوبی برخوردار هستند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13143

به "تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید