جان باختگان کرونا در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد

به گزارش بانیما، دولت ترامپ در حالی به دنبال کاهش محدودیت های جلوگیری از شیوع کرونا است و در همین حال شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا از 100 هزار نفر گذشت.

جان باختگان کرونا در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا وب سایت آمار ورلدمیترز (worldometers) که آخرین آمار بدست آمده مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا را منتشر می نماید، شمار مبتلایان بیماری کووید 19 در آمریکا به یک میلیون و 713 هزار و 856 نفر و شمار جان باختگان تا شامگاه سه شنبه 6 خرداد به یکصد هزار و 90 نفر رسیده است.

ایالت نیویورک همچنان با 372 هزار و 494 مبتلا و 29 هزار و 310 نفر بیشترین آمار مبتلایان و کشته شدگان را نسبت به دیگر ایالت های آمریکا دارا است.

ایالت نیوجرسی نیز با ابتلای 566 نفر در 24 ساعت گذشته و با مجموع 157 هزار 168 نفر کرونایی در صندلی دومین ایالت پرخطر آمریکا قرار گرفته است.

افزایش شمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا در آمریکا در حالی است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از فرمانداران ایالت ها این کشور خواسته است که مجوز بازگشایی عبادتگاه ها را به عنوان مراکز دارای فعالیت های ضروری صادر نمایند.

بر اساس محدودیت های اعمال شده برای مقابله با ویروس کرونا از مردم خواست شده بود که در خانه بمانند و فقط مشاغل و نهادهای ضروری اجازه فعالیت داشته باشند. در همین حال، در روزهای اخیر فرمانداران تمامی ایالت های آمریکا در حال کاهش این محدودیت ها هستند یا برنامه خود در این زمینه را اعلام نموده اند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9781

به "جان باختگان کرونا در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختگان کرونا در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید