خبرنگاران استاندار کردستان فرا رسیدن 13 آبان را تبریک گفت

به گزارش بانیما، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان در پیامی فرا رسیدن 13 آبان، روز ملی مبارزە با استکبار جهانی را بە مردم این استان تبریک گفت.

خبرنگاران استاندار کردستان فرا رسیدن 13 آبان را تبریک گفت

بە گزارش خبرنگاران در پیام شامگاه دوشنبه بهمن مرادنیا آمده است: سیزدهم آبان، یادآور یک رویداد بسیار مهم، تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران در راە مبارزە با ظلم و استکبار جهانی است کە انقلاب دوم نام گرفتە است.

روزی کە ملت ما ارادە خود را بر قدرت پوشالی استکبار جهانی حاکم و موجبات غرور، عزت و سربلندی ایران را فراهم و همچون چراغی بارقە های امید را در دل مستضعفان و ستمدیدگان روشن کردند.

اگر چە بدلیل شیوع و گسترش بیماری کرونا همانند سالیان گذشتە شرایط حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی مرسوم هر ساله در این روز فراهم نیست اما مردم عزیز ما با توکل بر خدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب باید تداوم بخش این مناسبت ارزنده و نورانی باشند و ذره ای از خواسته های خود در تحقق آرمان های اصیل انقلاب برابر دشمنان از جمله آمریکای ستمکار که همواره با دشمنی و اعمال تحریم های ناجوانمردانه دلخوش به فاصله دریافت مردم از انقلاب است، کوتاه نیایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تبعید حضرت امام (رە) توسط رژیم سفاک پهلوی به ترکیه، و درود و سلام بە روان پاک شهدای دانش آموز یوم الله سیزدهم آبان، این روز را به محضر مردم شریف و انقلابی استان کردستان تبریک عرض نمودە و سلامت و سعادت همگان را از بارگاە خداوند منان مسئلت می نمایم.

آبان یادآور واقعه تاریخی تبعید امام راحل به خاطر مخالفت با قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58 است.

13 آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12841

به "خبرنگاران استاندار کردستان فرا رسیدن 13 آبان را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار کردستان فرا رسیدن 13 آبان را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید