خبرنگاران دوچرخه سوار گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش بانیما، رشت - خبرنگاران - پویا حسینی از گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی دوچرخه سواری ایران دعوت شد.

خبرنگاران دوچرخه سوار گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: از سوی فدراسیون دوچرخه سواری، هفت ورزشکار به مرحله دوم اردوی تیم ملی سرعت بزرگسالان دعوت شدند که خوشبختانه یک ورزشکار از گیلان است.

سید ایمان دلیل حیرتی اضافه کرد: با توجه به اعلام فدراسیون دوچرخه سواری، پویا حسینی ورزشکار شایسته استان گیلان به این مرحله از اردو دعوت شده و وی باید به همراه سایر ملی پوشان از روز ششم اسفندماه در دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت حضور یابد.

وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت بزرگسالان کشور تا روز 13 اسفند ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد یافت که پویا حسینی دوچرخه سوار گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در این مدت، مراحل آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی ادامه دهند.

رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان اعلام کرد: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشور به منظور آمادگی نفرات ملی پوش برای شرکت در مسابقات آسیایی برپا شده تا دوچرخه سواران با قدرت کامل در این رقابتها حضور یابند.

دلیل حیرتی با اشاره به این که مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی 2021 آسیا با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن در کشور قزاقستان برگزار می گردد ابراز امیدواری کرد پویا حسینی دوچرخه سوار ارزنده گیلان با درخشش در اردوهای آمادگی و عضویت در تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14401

به "خبرنگاران دوچرخه سوار گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوچرخه سوار گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید