خداحافظی بشار رسن با طرفداران پرسپولیس: با هم قهرمان شدیم، با هم شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- هافبک سابق سرخپوشان رسما راهی لیگ ستارگان قطر شد.

خداحافظی بشار رسن با طرفداران پرسپولیس: با هم قهرمان شدیم، با هم شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم

به گزارش خبرنگاران، بشار رسن با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامی اش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس با انتشار پیغام زیر در صفحه مجازی، ضمن تشکر از سرمربیان پرسپولیس از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

سه سال و نیم با شما هوادارن پرسپولیس خندیدم و گریه کردم با هم قهرمان شدیم و شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم. جدایی از شما برای من خیلی سخته ولی شرایط زندگی شخصی و فوتبالی و آینده من اینطور هست که باید روزی می رفتم ، از همه شما و مردم ایران تشکر می کنم بابت همه چیز.

از همه مربیان اقای برانکو، کالدرون و مخصوصا اقا یحیی تشکر می کنم از آقا کریم و آقا افشین خیلی متشکرم که همواره راهنما و پشتیبان من بودند، من هیچوقت در پرسپولیس احساس غریبی نکردم چون همه بازیکنان مخصوصا کاپیتان و بزرگترهای تیم همواره به من یاری می کردند و من مدیون آنها هستم.

همه در تیم پرسپولیس از ماه ها قبل میدانستند که من نیم فصل جدا خواهم شد ولی من اول فصل جدا نشدم چون پرسپولیس چند بازیکن برای فینال نداشت و همه (کل باشگاه) میگفتند تا فینال باش و خودم هم خیلی دوست داشتم که فینال یاری کنم ولی از هیات مدیره و مسولین باشکاه تشکر می کنم که به من اجازه دادند چند هفته زودتر جدا شوم و البته با جدا شدن من نفع اقتصادی هم به باشگاه رسید.

من همواره هوادار پرسپولیس و عاشق شما خواهم بود. به امید ملاقات دوباره .

دوستتان دارم

بشار رسن

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13801

به "خداحافظی بشار رسن با طرفداران پرسپولیس: با هم قهرمان شدیم، با هم شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بشار رسن با طرفداران پرسپولیس: با هم قهرمان شدیم، با هم شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید