سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: به خاطر کرونا مشکل فضای تمرینی در 50 متر خفیف داریم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: با وجود اینکه قرار بود تمرینات خود را در سالن تمرینی استادیوم آزادی پیگیری کنیم اما به خاطر کنترل و پیشگیری ویروس کرونا این سالن تعطیل است و واقعا با مشکل فضای تمرینی در 50 متر خفیف روبرو هستیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: به خاطر کرونا مشکل فضای تمرینی در 50 متر خفیف داریم

حسین امیری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: اردوی تیم ملی پاراتیراندازی طی چند روز گذشته به خاطر حضور در مسابقات جام جهانی العین امارات در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برپا شده بود که پس از لغو این مسابقات این اردو روز گذشته به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران و کنترل و پیشگیری بیماری کرونا تعطیل شد. قرار بود ما تمرینات خود را در 50 متر خفیف در سالن تمرینات استادیوم آزادی پیگیری کنیم. متاسفانه این سالن تعطیل است و واقعا در حال حاضر با مشکل فضای تمرینی در 50 متر خفیف روبرو هستیم. تیراندازان ما می توانند در 10 متر بادی تمرینات خود را حتی در شهرستان ها پیگیری نمایند اما در 50 متر خفیف به جز آزادی مکان دیگری برای تمرینات وجود ندارد و این مشکل عظیمی است که در حال حاضر با آن روبرو هستیم.

وی گفت: در طی چند روزی که تیراندازان معلول در اردوی تمرینی فدراسیون جانبازان، معلولان تمرینات خود را پیگیری می کردند واقعا از نظر روانی به خاطر ویروس کرونا شرایط نامناسبی داشتند و تصور می کنم بعد از این باید از نظر مسائل روانی با تیراندازان به طور جد کار کنیم تا مسئله ای برای حضور در مسابقات آینده نداشته باشند. ویروس کرونا شرایط ورزشکاران را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار داده و همین مساله می تواند در افت عملکرد آنها بی تاثیر نباشد.

امیری در پاسخ به این پرسش که با تعطیلی اردوی تیم ملی تیراندازی اردوی بعدی چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به اینکه تیراندازان معلول 17 اردیبهشت باید در مسابقات جهانی هانوفر آلمان شرکت نمایند اردوی بعدی ما در اردیبهشت ماه قبل از اعزام در محل فدراسیون برگزار خواهد شد تا بتوانیم تیم را برای این مسابقات آماده کنیم. البته من سعی دارم در فروردین نیز اگر کمیته ملی پارالمپیک موافقت کند اردویی را برای تیر اندازان معلول در محل فدراسیون برپا کنیم تا مسئله ای برای آماده سازی آنها نداشته باشیم. البته این بستگی به شرایط کشور از لحاظ کنترل بیماری کرونا دارد که اجازه برپایی این اردو را داشته باشیم یا خیر.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین در خاتمه پیرامون این پرسش که آیا با توجه به شیوع این بیماری در تمام کشورها احتمال اعزام تیم به آلمان وجود دارد یا خیر؟ گفت: هنوز اطلاعی از این موضوع ندارم ولی اگر قرار باشد این مسابقات نیز لغو گردد شرایط خوبی برای تیراندازان معلول نیست و باید کمیته ملی پارالمپیک راه چاره اساسی در این زمینه بیاندیشد تا ما بتوانیم یک اردوی برون مرزی قبل از اعزام به توکیو داشته باشیم تا ورزشکاران خود را برای حضور در این رویداد عظیم آماده کنیم.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7965

به "سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: به خاطر کرونا مشکل فضای تمرینی در 50 متر خفیف داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: به خاطر کرونا مشکل فضای تمرینی در 50 متر خفیف داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید