صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان

به گزارش بانیما، خبرنگاران/گلستان از دو روز قبل با خارج شدن بخش زیادی از صندلی های گاز طبیعی از مدار، صف های طولانی خودروهای گازسوز در صندلی های عرضه گاز شکل گرفته و به دنبال آن دسترسی مردم خصوصا در شهر گرگان به تاکسی ها دچار اخلال شده است.

صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان

در روزهای گذشته بارش برف و سرمای هوا در بخش های زیادی از کشور موجب افزایش مصرف گاز طبیعی و به دنبال آن افت فشار گاز در بعضی مناطق از جمله استان گلستان شد. افت فشار موجب خارج شدن بخش زیادی از صندلی های CNG این استان از مدار شده است.

با توجه به اینکه بخش زیادی از خودروهای مسافربر در سطح شهرها را خودروهای گازسوز تشکیل می دهند و این خودروها در این مدت عملاً به گاز دسترسی نداشتند، شاهد مسائل عدیده مردم برای دسترسی تاکسی در سطح بعضی شهرها خصوصاً گرگان مرکز استان گلستان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در مورد آخرین شرایط گازرسانی در استان و حل مشکل صندلی های عرضه گاز، به خبرنگاران گفت: با افت فشار گاز از مقداری معین، صندلی های CNG به شکل اتوماتیک از مدار خارج شدند و از دو روز قبل شاهد اختلال در این بخش هستیم. با تقویت فشار گاز، بخشی از صندلی های CNG از ظهر روز گذشته و بخشی دیگر از شب گذشته وارد مدار شدند.

علی طالبی با اشاره به وجود 58 صندلی CNG در سطح استان، اعلام کرد: در حال حاضر 21 صندلی CNG در مدار قرار گرفته است. کوشش داریم به وسیله استان های مجاور، کمی افزایش فشار گاز را داشته باشیم تا مشکل سایر صندلی های CNG نیز رفع گردد.

وی اعلام کرد: قبلاً به صندلی داران CNG اعلام شده بود که دستگاه های خود را به گونه ای تنظیم نمایند که با حداقل فشار هم کار نمایند که این کار را بعضی از صندلی داران انجام دادند و طی این مدت فعال بودند.

طالبی توضیح داد: بیشترین افت فشار را در بندر ترکمن، اینچه برون، گرگان، کردکوی و آق قلا داریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تأکید کرد: طی این مدت تمام کوششمان را داشتیم تا قطعی گاز در بخش مسکونی را نداشته باشیم. تنها در مواردی افت فشار را در منازل مسکونی بندر ترکمن و گرگان داشتیم که با حضور همکاران ما مشکل رفع شد.

طالبی از مردم و ناوگان حمل ونقل عمومی که در ایام پایانی سال دچار زحمت شدند، عذرخواهی کرد و گفت: امیدواریم امروز با افزایش فشار گاز، صندلی های دیگر نیز وارد مدار شوند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14777

به "صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید