عمو نوروز وارد دنیای صوتی - تصویری شد

به گزارش بانیما، چند سال شد که کرونا در زندگی ما حضور داره و اونجوری که ازش خبر میاد نمی خواد به این زودی ها از کنارمون تکون بخوره. به هر حال به بدتر این ایناشم عادت کردیم و راستا زندگی مون را باهاش وفق دادیم؛ مجبوریم با این شرایط بسازیم تا نسوزیم. پیش بینی میشد که دنیای دیجیتال تا چند سال آینده در زندگی ما نقش اصلی داشته باشه و بیشتر کارهامون رو آنلاین انجام بدیم ولی کرونا اومد و این فرایندی که قرار بود چند سال طول بکشه رو یکساله خلاصه کرد. در خونه هامون رو به روی همه بستیم و خودمون رو قرنطینه کردیم. دستمون به هیچ کجا نمی رسه پس مجبوریم از راه آنلاین نیازهای خودمون رو رفع کنیم و خریدهامون رو انجام بدیم. از طرفی دیگه اونقدر تو خونه موندیم و هیچ سرگرمی نداریم، همش باید با خودمون حرف می زدیم و دچار جنگ اعصاب شدیم. حالا در این شرایط یکی از دل خوشی هامون تلویزیونه که اگر مسئله ای براش پیش بیاد یا کیفیت خوبی نداشته باشه ؛ اصلاً حوصله تلویزیون دیدن هم نداریم پس مجبوریم یکی دیگه جای گزینش کنیم. ولی نمیشه که رفت بیرون و مغازه به مغازه سرچ کرد تا یک مدل درست حسابی پیدا کرد. بعدش هم تلویزیون های برند و با کیفیت یا خیلی گرونن یا مدلی که متناسب با نیازهایمون باشه رو پیدا نمی کنیم؛ اگر هم تلویزیون ایرانی بخواییم بخریم واقعاً آن چنان که باید کیفیت خوبی ندارند. بهترین کار اینه که بریم و یه سری به دنیای دیجیتال و گوگل بزنیم.

عمو نوروز وارد دنیای صوتی - تصویری شد

خرید تلویزیون با قیمت بصرفه و کیفیت عالی

شاید بخوایید تلویزیون یا یک سیستم صوتی با کیفیت عالی و از برندهای جهانی مثه ال جی، سامسونگ یا سونی بخرید ولی قیمتش در تهران یا شهرهای دیگه زیادی گرون باشه و واقعاً ارزش این مقدار قیمت نجومی رو نداشته باشه. در این موقعیت که فروشگاه ها همه انلاین هستن و میشه از هر کجای ایران خیلی راحت جنس سفارش داد بهترین کار اینه که از شهرهای مرزی مثل بانه خرید خودتون رو انجام بدید که هم قیمتش خیلی بصرفه تره و هم جنس اورجیناله(اگر جنس تقلبی بهتون قالب نکنن). البته این راستا هم داستان خودشو داره و نمیشه از هر فروشگاهی خرید خودتون رو انجام بدید چون ممکنه جنسش بی کیفیت یا بدل باشه یا اینکه جنس برند باشه ولی عیب داشته باشه و در این شرایط باید بتونید محصول رو بازپس بدید و اونها اصالت و سلامت کالا رو ضمانت کنن.

هیچ ارزانی بی دلیل نیست

واقعاً هیچ ارزانی بی دلیل نیست؛ یا جنس از تامین نماینده مستقیم به فروش میرسه و دست های زیادی در این بین نیستند که برای خودشون سود بردارند. حالا طرف دیگه قضیه جنسی که فروش میره قطعاتش کیفیت پایینه یا اینکه به دلیل عیبی که محصول داره میشه ارزون تر فروختش. پس ارزون بودن یک تلویزیون یا سیستم صوتی واقعاً بی دلیل نیست. حتماً توجه داشته باشید که خرید آنلاین تلویزیون یا سیستم صوتی خودتون رو از یک جایی انجام بدید که محصولات خودش روضمانت کنه و بشه مرجوعی داد تا اگه محصول یک مسئله ای داشت تو ضرر نیوفتید.

چرا باید از بانه خرید کنید؟

شهر بانه به دلیل موقعیت مرزی که داره شرایط خیلی عالی فراهم نموده که بشه محصولات خارجی برند و اورجینال رو از اونجا با قیمت خیلی پایین تر به نسبت تهران یا شهرهای مرکزی تامین کرد. اما خیلی مهمه که یک فروشگاه قابل اعتماد پیدا کنید که خودش تامین نماینده باشه نه اینکه از تامین نماینده محصول رو بگیره و با سود بیشتر به شما بفروشه. ما در Amunowruz.com دستمون بازه تا محصولات اورجینال سیستم صوتی و تلویزیون رو از برندهای اصلی و مرجع مثل ال جی، سامسونگ، سونی، شیائومی و... به داخل ایران وارد کنیم و از بانه با قیمت خیلی مناسب و بصرفه به شهرهای مختلف عرضه کنیم. قیمت محصولات صوتی و تصویری ما به دلیل اینکه خودمون تامین نماینده کالاها هستیم خیلی بصرفه تر درمیاد و صد البته اورجینال و سالم بودن محصولات خودمون رو ضمانت می کنیم. شما درب منزل محصول خودتون رو چک می کنید، وقتی از اصالت و سلامت کالا مطمئن شدید اون رو دریافت می کنید.

قبل از خرید مشاوره بگیرید

ما پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید تلویزیون یا سیستم صوتی حتماً با کارشناسان مجرب و حرفه ای ما تماس بگیرید و از مشاوره قبل از خرید نهایت استفاده رو ببرید تا یک محصول اورجینال و با کیفیت رو با قیمت روز انتخاب کنید. ما در عمو نوروز نمی خواییم فقط به شما یک محصول بفروشیم بلکه تمام تلاشمون بر اینه که یاری کنیم تا بهترین محصولی که برای شما مناسبه رو پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشه، در نهایت محصولی که متناسب با نیازهاتون نباشه هرچقدر هم با کیفیت و اورجینال باشه به درد شخص شما نمی خوره.

یک مدل تلویزیون که خیلی باکلاس و شیکه تلویزیون ال جی C1 هستش. این مدل با کیفیت ترین محصول ال جی در سال 2021 هست که از هر نظر عالی و بینظیره ولی با این وجود به درد هر کسی نمی خوره و نمیشه گفت همه باید این تلویزیون رو خریداری نمایند. خرید تلویزیون ال جی C1 فقط برای کسایی مناسبه که به دنبال جدیدترین تکنولوژی های تصویری، عملکرد عالی گیمینگ و طراحی بینظیر هستن و در طرف دیگه قضیه حاضر قیمت زیادی بابت خرید تلویزیون بپردازن که در نهایت هر کسی نمی خواد گرون ترین تلویزیون ال جی رو خریداری کنه و نیازش شاید با یک مدل ارزون تر هم بر طرف بشه. پس خیلی مهمه که قبل از خرید با یک فرد دلسوز و حرفه ای مشورت کنید تا بهترین تلویزیون متناسب با نیازهای خودتون رو تهیه کنید.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16122

به "عمو نوروز وارد دنیای صوتی - تصویری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمو نوروز وارد دنیای صوتی - تصویری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید