هزار عضو هیأت علمی در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند

به گزارش بانیما، مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب نزدیک به هزار متقاضی هیأت علمی واجد شرایط در رشته های علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد.

هزار عضو هیأت علمی در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد ادهمی مقدم مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نزدیک به هزار متقاضی واجد شرایط در فراخوان جذب هیأت علمی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند.

وی گفت: با توجه به شروع ثبت نام فراخوان جذب هیأت علمی در سال 98، در حوزه معاونت علوم پزشکی بیش از 700 درخواست وجود دارد و با توجه به اینکه در برخی رشته ها یک نفر و در برخی دیگر از رشته ها بیشتر از یک نفر اعلام نیاز شده است، حدود هزار نفر در صورت وجود افراد واجد شرایط، جذب هیأت علمی خواهیم داشت.

ادهمی مقدم تأکید کرد: افرادی که به صورت اضطرار مجوز بکارگیری مشروط یکساله به شرط شرکت در فراخوان را دارند، لازم است در این فراخوان شرکت کنند.

مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شرح داد: جذب در رشته های علوم پایه و رشته های بالینی با توجه به وجود بیمارستان های ملکی و نیاز به تکمیل کادر آموزشی عرصه های بالینی بر اساس استاندارد های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 5 اسفند ماه شروع و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سامانه https://sajed.iau.ir مراجعه کنند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7676

به "هزار عضو هیأت علمی در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار عضو هیأت علمی در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید