پس از 5 سال بازی Sea of Thieves حالت تک نفره دریافت می نماید

به گزارش بانیما، بازی دریای دزدان (Sea of Thieves) یکی از عناوین چند نفره بسیار محبوب در میان کاربران ایکس باکس است. این بازی از همان ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شد و توانست موفقیت خوبی کسب کند. دریای دزدان چند مورد داشت که باعث شد توجه هواداران را به خود جلب کند.

پس از 5 سال بازی Sea of Thieves حالت تک نفره دریافت می نماید

دریای دزدان یک بازی کاملاً چند نفره بود. به این شکل که شما به صورت تیمی یا تنهایی یک کشتی را برداشته و به گشت و گذار در دنیای بازی می پرداختید. شما می توانستید با دوستان به انجام مأموریت های مختلف پرداخته یا اینکه برای بدست آوردن گنج رقبا با آن ها مبارزه می کردید. به نوعی بازی دریای دزدان یک تجربه گیمینگ چند نفره بسیار مهیج بود.

شرکت سازنده بازی دریای دزدان اعلام نموده که پس از 5 سال به این بازی حالت تک نفره را اضافه خواهد نمود. این حالت در به روزرسانی گسترده بعدی بازی به آن اضافه خواهد شد و یک تغییر اساسی در دریای دزدان ایجاد خواهد نمود. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این حالت تک نفره جذابیت زیادی داشته باشد تا کاربران قدیمی نیز به تجربه آن ترغیب شوند.

از همان سال 2018 که بازی دریای دزدان معرفی گردید، شرکت سازنده این بازی یعنی ریر (Rare) در پی افزودن حالت تک نفره به آن بود. حال این شرکت میخواهد این حالت را اوایل زمستان سال جاری در فصل 10 به بازی اضافه کند. هواداران در این مدت مشتاق عرضه شدن حالت تک نفره به این بازی بودند و حال آن را دریافت خواهند کرد.

حالت تک نفره بیشتر حس امنیت را به کاربران می دهد و به آن ها اجازه می دهد تا به تنهایی دنیای زیبای بازی را تجربه نمایند. مایک چپمن (Mike Chapman) کارگردان بخش خلاقیت بازی در مصاحبه ای گفته است:

بخش تک نفره در بازی در کنار حالت دریاهای امن (Safer Seas) به بازی اضافه خواهد شد. به این شکل که شما در محیط امن تری بازی خواهید کرد. این حالت تک نفره و امن برای بازیکنان تازه بسیار مناسب است و به آن ها اجازه می دهد تا در آرامش بازی را تجربه نموده و قوانین آن را بیاموزند. از طرفی افرادی که زیاد از رقابت خوششان نمی آید نیز می توانند به راحتی بازی دریای دزدان را تجربه نمایند.

اگر شما در پی ماهی گیری آرام هستید یا اینکه علاقه دارید یک خط داستانی را پیش ببرید، حالت دریاهای امن برای شما ساخته شده است. شما هر کاری که در حالت آنلاین می توانستید انجام دهید را در اینجا هم می توانید انجام دهید فقط دیگر نگران رقبا و افراد دیگر در بازی نخواهید بود. در نتیجه بیشتر هم می توانید در دریای دزدان پیشرفت کنید.

برای اینکه تعادل در بازی از بین نرود، پاداش شما در حالت تک نفره کمتر از حالت چند نفره است. نام حالت چند نفره نیز به دریاهای بالا (High Seas) تغییر خواهد نمود. کاهش پاداش به این شکل است که شرکت های داخل بازی به ازای گنج های پیدا شده پول کمتری پرداخت می نمایند. همینطور اینکه پیشرفت در بازی دارای محدودیت است.

در حالت تک نفره بازی دریای دزدان شما نمی توانید بیشتر از مرحله 40 ارتقاء پیدا کنید و برای پیشرفت بیشتر در بازی باید وارد حالت چند نفره بشوید. در کنار موارد گفته شده در حالت تک نفره شما به موارد مختلف بخش چند نفره مثل مبارزات و چالش ها دسترسی نخواهید داشت.

اینطور که به نظر می رسد شرکت سازنده همچنان روی بخش چند نفره تمرکز دارد. به این شکل که سازندگان آن بخش را قسمت اصلی بازی دانسته و قسمت تک نفره به نوعی بخش تکمیلی بازی دریای دزدان است. حالت تک نفره بیشتر برای تازه کارها مناسب است که هنوز با حالت و قوانین بازی آشنایی نداشته و نمی خواهند استرس بازیکنان حرفه ای را داشته باشند.

شرکت سازنده با این کار خود افراد بیشتری را به تجربه بازی دریای دزدان ترغیب می نماید. به این شکل که کاربران می توانند با خیال راحت بازی را آغاز نموده و پس از کسب مهارت های لازم وارد بخش آنلاین شده و در آنجا دریای دزدان واقعی را تجربه نمایند. اضافه شدن این بخش یک استراتژی خوب از طرف شرکت ریر برای جذب کاربران تازه بیشتر است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23206

به "پس از 5 سال بازی Sea of Thieves حالت تک نفره دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از 5 سال بازی Sea of Thieves حالت تک نفره دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید