چرا شیرخشک در داروخانه ها کمیاب شد؟

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - رئیس انجمن فراورینمایندگان شیرخشک نوزاد با بیان اینکه بعضی فراورینمایندگان ارز دولتی دریافت نموده اند و از شرایط بحرانی فراوری عبور شده است از خانواده ها خواست به اندازه احتیاج شیرخشک خریداری نمایند.

چرا شیرخشک در داروخانه ها کمیاب شد؟

به گزارش مهر، هانی تحویل زاده گفت: هفته گذشته بعضی از شرکت های فراورینماینده شیر خشک برای واردات مواد اولیه ارز دولتی دریافت کردند و با توجه به این مسأله به نظر نمی رسد که مسئله ای در فراوری و تأمین شیرخشک نوزاد و بازار این محصول ایجاد گردد.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص ارز به بعضی از شرکت های واردنماینده، از شرایط بحرانی فراوری خارج شده ایم، تاکید نمود: از سازمان غذا و دارو درخواست داریم که ارز مورد احتیاج مابقی شرکت ها را نیز سریع تر تخصیص دهد تا تمام نگرانی ها رفع گردد.

تحویل زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مباحث مطرح شده مبنی بر کمبود شیرخشک نوزاد در بازار نیز گفت: کمبود وجود دارد ولی ما در حال مدیریت آن هستیم، با توجه به تخصیص ارزی که انجام گرفته نیز کوشش می کنیم هر چه سریع تر مواد اولیه وارد شده و کمبود جبران گردد.

تحویل زاده با بیان اینکه خانواده ها از ترس ایجاد کمبود، تعداد زیادی شیرخشک خریداری می نمایند، اضافه کرد: همین مسأله موجب می گردد که با کمبود در بازار روبرو شویم.

وی توضیح داد: درخواست ما از خانواده ها این است که به اندازه احتیاج شیرخشک خریداری نمایند و نگران تأمین این محصول نباشند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16184

به "چرا شیرخشک در داروخانه ها کمیاب شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شیرخشک در داروخانه ها کمیاب شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید