گذر بهمحله ما همراه با رادیو تهران

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - اولین قسمت از برنامه جدیدمحله ما فردا(پنجشنبه 10 تیرماه) ساعت 11 تا 11:50 دقیقه با حضور در محله ما روی آنتن رادیو تهران می رود.

گذر بهمحله ما همراه با رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ محمدرضا پاکزادیان تهیه کننده برنامه گفت: کلانشهر تهران با جمعیتی بالغ بر 8 میلیون نفر با معضلات متعدد مالی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی گریبانگیر است. این برنامه سعی دارد با مراجعه حضوری به منطقه ها و پرداختن به موضوعات و مسائل مردم و اخذ پاسخ مسئولان و پیگیری تا حل مسائل منطقه ها، گامی در جهت کاهش معضلات شهری بردارد.

اولین قسمت از برنامه جدیدمحله ما فردا(پنجشنبه 10 تیرماه) ساعت 11 تا 11:50 دقیقه از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران تقدیم مخاطبان می گردد.

وی اضافه کرد: برنامه محله ما هر هفته با حضور گویندگان در پخش و واحد سیار در یکی از محله ها با هدف شناخت بیشتر محله و ظرفیت آن، بافت و ساختار فرهنگی محله اجرا می گردد، آنالیز کمبود ها و مسائل، سبک زندگی و امکانات و... از جمله مواردی است که گزارشگر حاضر در محله با حضور در کنار مردم، مسائل و نیازهای آنها را به گوش مسئولین می رساند.

شناخت بیشتر بافت محله های شهر تهران و آنالیز همه جانبه محلات، پیگیری مسائل و کوشش برای برطرف آن از اهداف اصلی این برنامه رادیویی است.

این تهیه کننده با اشاره به موضوعات اصلی برنامه اضافه کرد: از جمله موضوعاتی که در این برنامه دنبال می گردد می توان به آلودگی هوا و افزایش مرگ و میر ناشی از آن، تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، وجود حداقل 25 هزار معتاد متجاهر، بافت های فرسوده و غیراستاندارد و حادثه خیز، وجود ده ها ساختمان فرسوده و نا امن همانند پلاسکو و... اشاره نمود.

موضوعات فرعی که در این برنامه مورد آنالیز قرار می گیرد بلاتکلیفی حریم شهر تهران با بعضی روستاها و بخش ها و شهرهای اطراف آن، برج سازی های بی ضابطه و غیر منطبق با ضوابط معماری و شهرسازی و...

از بخش های اصلی این برنامه می توان به آیتمی با اسم محله به محله اشاره نمود که گزارشی از مسائل مردم محلات است.

گوینده طیبه نهانی، فاطمه میرباقری، محمد میر، محمدرضا علیپور، نویسنده معصومه پاکروان، محمد مهدی احدی، گزارشگر علیرضا محمدی، اعظم قربانپور و مهدی اسماعیلی، فضای مجازی شادی شیخ زاده مرند، هماهنگی محمدعلی قلندری، ارتباطات جعفر ابراهیمی.

در محدوده استان تهران به وسیله موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز مستمع ما باشید.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16385

به "گذر بهمحله ما همراه با رادیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذر بهمحله ما همراه با رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید