گلکسی M42 اولین گوشی 5G از میان رده های سری M سامسونگ خواهد بود

به گزارش بانیما، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است بالاخره به گوشی های میان رده سری M خود هم یک گوشی 5G اضافه کند که این گوشی گلکسی M42 نام خواهد داشت.

گلکسی M42 اولین گوشی 5G از میان رده های سری M سامسونگ خواهد بود

سامسونگ در حال حاضر دو سری میان رده در بازار دارد که با پسوند A و M به فروش می رسند. در بین میان رده های سری A گوشی های 5G متعددی دیده می شود اما در سری M هنوز هیچ محصول با این قابلیت راهی بازار نشده. با این حال خبری که امروز منتشر شده نشان می دهد گلکسی M42 اولین گوشی با اینترنت 5G خواهد بود.

در ماه نوامبر سال گذشته، گلکسی M42 در لیست گواهی متعددی دیده شد که با توجه به آن ها، فهمیدیم این محصول از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. حال همین گوشی با شماره مدل SM-M426B/DS گواهی وای فای را هم دریافت کرده. آنچه که باعث شده حدس بزنیم این گوشی مجهز به اینترنت 5G است، سه حرف آخر شماره مدل آن یعنی B/DS است که تا به امروز در تمام گوشی های مجهز به 5G سامسونگ که در بازار بین المللی به فروش می رسند شاهد آن بودیم. این یعنی گلکسی M42 هم احتمالا مجهز به اینترنت 5G و از این نظر، اولین گوشی در بین میان رده های سری M خواهد بود.

متأسفانه این لیست چون مربوط به گواهی وای فای است، اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات فنی گوشی در اختیارمان قرار نمی دهد. اما با در نظر دریافت اینکه تمام گوشی های سامسونگ اکنون با اندروید 11 راهی بازار می شوند، می توانیم با اطمینان بگوییم این گوشی با اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض در دسترس قرار می گیرد.

در رابطه با پردازنده، میزان حافظه رم، تاریخ عرضه و قیمتی که سامسونگ قرار است برای این گوشی در نظر بگیرد فعلا اطلاعاتی در اختیار نداریم. اما از آنجایی که گوشی گواهی های متعددی را دریافت کرده، انتظار می رود در نیمه اول امسال، شاهد رونمایی از آن باشیم. حال باید منتظر ماند و دید طی هفته های آینده چه خبرهایی در این رابطه منتشر می شود.

منبع: GSMArena

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14957

به "گلکسی M42 اولین گوشی 5G از میان رده های سری M سامسونگ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M42 اولین گوشی 5G از میان رده های سری M سامسونگ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید