کریمی: مشارکت اساتید پیام نور برای رفع نیاز های صنعت و جامعه افزایش می یابد خبرنگاران

به گزارش بانیما، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از برنامه های این دانشگاه در جهت بالا بردن میزان مشارکت اساتید در حوزه رفع نیاز های جامعه و ارتقای سطح کیفی پروژه های ارتباط با صنعت خبر داد.

کریمی: مشارکت اساتید پیام نور برای رفع نیاز های صنعت و جامعه افزایش می یابد خبرنگاران

محمدعلی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره برنامه های دانشگاه برای بالابردن میزان مشارکت اساتید در حوزه رفع نیاز های جامعه و ترغیب دانشجویان به انجام خاتمه نامه های کاربردی گفت: بدون شک دانشگاه پیام نور در این زمینه برنامه دارد.

کریمی ادامه داد: دانشگاه برای ارتقای سطح کیفی پروژه های ارتباط با جامعه و صنعت از طریق ویدئو کنفرانس اقدام به برگزاری کارگاه های مرتبط در این حوزه با دعوت از صاحبان صنایع، فعالان، کارشناسان و متخصصان صنعتی می کند. همچنین بازدید هایی را جهت آشنایی بیشتر اعضای هیئت علمی با بخش صنعت در برنامه سالانه دارد که از سوی نمایندگان دانشگاه در کارگروه های آموزشی و پژوهشی سازمان های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ریزی و اطلاع رسانی می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با اشاره به دیگر برنامه ها عنوان نمود: انتخاب و تقدیر از طرح های برگزیده صنعتی در هفته پژوهش دانشگاه، معرفی دانشمندان برتر در هفته پژوهش و فناوری به وزارت عتف، انتخاب فناوران برتر دانشگاه به صورت سالانه و تشویق آنان در هفته پژوهش، شرکت در نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار برای برقراری ارتباط فناوران دانشگاه با سرمایه گذاران و عقد قرارداد در راستای افزایش مشارکت اساتید در نظر و اجرایی شده است.

وی شرح داد: دانشگاه پیام نور همچنین اعضای هیئت علمی فناور حائز شرایط را برای استفاده از یارانه تجاری سازی وزارت متبوع شناسایی و معرفی خواهد کرد.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15104

به "کریمی: مشارکت اساتید پیام نور برای رفع نیاز های صنعت و جامعه افزایش می یابد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: مشارکت اساتید پیام نور برای رفع نیاز های صنعت و جامعه افزایش می یابد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید